יום רביעי, 6 באוגוסט 2014

אימון יום רביעי בטיילת
אני יושב באוטו במזגן
מפרסם סטטוס אחרון לפני הריצה
מדומם מנוע ויוצא
מרגיש כאילו נכנסתי לסיר מרק...
יוצאים לחימום וזה מרגיש כמו מקלחת
לפני שנכנסים לבריכה
המאמן מתדרך על פרטי האימון
הפעם הוא מחולק לשלושה חלקים:
קצב קל, בינוני ומוות...
ישר אני מצהיר שהיום אני רץ קל
עד השלב שצריך לעבור לקצב בינוני
זה עובד לי יפה...
מסיימים את השלב של הבינוני
ואני מגביר למוות
אני מרגיש אותו מתקרב
פתאום, ברגע אחד אני מרגיש חולשה
אני נזכר בצום של אתמול
אני מאט וסימה מאטה איתי
היא שואלת אם אני סוחב רגל
אני עונה שאני סוחב שתיים...
אני עכשיו מרגיש כמו בוב ספוג
שרץ בתוך הים....
הריצה נגמרת, עושים שחרור ומתיחות
ומתפנים להחזיר נוזלים ולהסדיר
נשימה, סימה אומרת שאני מפגר
שרצתי אתם ככה
אני אומר שזה ידוע ושהיא לא אמא
שלי ושאם אני אשתה עוד טיפת מים
אני אטבע....
ונכון שלא היתה ריצה הכי מוצלחת
אבל לפחות יצא לי מזה סטטוס....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה