יום שבת, 31 באוגוסט 2013

יש מחלה מידבקת שמסתובבת בעולם.

המחלה דוגרת ורק מחכה להתפרץ!

גברים הם אוכלוסייה בסיכון גבוה, לא צריך הרבה בשביל התפרצות של המחלה,

רק טיפה גירוי, בדרך כלל מספיק ויזואלי.

למחלה קוראים "שידרוגיטיס", אין תחום כמעט שהיא פסחה עליו,

מהיכרות שלי הנפוץ ביותר הוא מקרה האופניים והריצה...

הרי תמיד אפשר למצוא מה לקנות, גם אם לא ממש מחפשים...

זה יכול להיות בגד (מנדף, קל, צמוד, רפוי, אפילו יפה) משופר ממה שיש לנו, (לא באמת) 

נעליים- רכות, קלות, תומכות, ניטרליות, מינימליסטיות, כביש, שטח, בקיצור אין סוף!

שעון, נגן מוזיקה, משקפי שמש ותמיד יהיה איזה מוצר חדש שיכנס

 ונהיה בטוחים שבלעדיו אי אפשר ואיתו הביצועים ישתפרו משמעותית...

והרי זה הכל שטויות, אין אביזר (חוקי) שיגרום לך להיות חזק יותר או מהיר יותר .

הרי שעון שמודד מרחק, הוא סה"כ מודד מרחק, 

הוא לא ירשום יותר או פחות בגלל המחיר, הצבע, או היישומים שיש בו.

המצחיק הוא שכשבן הזוג יוצא ל"סיבוב" באזור קניות מועד לפורענות,

קניון, מרכז קניות וכד' ישר אנחנו לוקים בלחץ דם גבוה...

פעם אשתי נסעה למרכז קניות, שלחתי לה הודעה בזו בלשון: 

"אני יודע שאת מודדת בגדים, אני עומד מול הארון שלך ויש לך המון מה ללבוש"...

כמובן שזה עובד גם הפוך, אף פעם אני לא אוכל להסביר את ההבדל שבין גרמין לסונטו (מותגי שעונים)

או סאקוני וברוקס (נעליים), נעלי כביש/שטח ולא חסרות דוגמאות לסיבות טיפשיות כדי לשדרג את האגו...

מתוך כך מתפתח ענף ספורט חדש, להסתיר מבן הזוג את השדרוג האחרון.

יש כאלה שמשאירים נעליים לדוגמה בעבודה או באוטו או במגירה נסתרת מתחת למיטה  , 

עד לשלב שהנעל נראית ישנה מספיק ואז מתרחשת הסיטואציה הבאה:

"נעל חדשה? לא זכור לי שראיתי אותה...

לא, מה פתאום! כבר כמה חודשים, הזיכרון שלך כבר לא מה שהיה..."

איך אומרים? בתחבולות תעשה לך מלחמה!

אצלי רכישה של אביזר או ביגוד חדש מתחילה עם מחשבות בקול,

משהו כמו, אני חייב אופניים שיכוך מלא...

 וזאת הזדמנות מצוינת כי יש מכירות סוף שנה או כסף מיותר או שקר כלשהו אחר...

אחרי שיש הבנה, הדרך לרכישה קצרה, לפעמים השיחה מתבצעת לאחר הזמנה של המוצר

 ואז צריך להיות משכנע מאוד ויצירתי.  

עוד שיטה היא להשאיר במחשב את המסך על המוצר המבוקש ולרמוז בעדינות,

"אני לא קונה, רק בודק חלופות, למה יש לדעתך אפשרות לממש את זה?"(היא יודעת שכבר החלטתי)

בימי הולדת אני מבקש לא לקנות לי מתנות, 

חבל לבזבז את ההזדמנות על דברים שאני צריך כשיש המון דברים שאני רוצה...

בסופו של דבר אני בעד פתיחות,כי הרי  בתכלס, שקר סופו להתגלות,

אז  מקסימום דוחים קצת את השידרוג,

(אני הצלחתי פעם להתאפק שבוע!)

אבל להתמכרות דרכי גמילה, למשל להחליף ענף ספורט ולהחליף התמכרות אחת באחרת...


הבהרות!

*היום אני נקי!

*כרגע יש לי כל מה שצריך רץ/רוכב...

*מחר זה כבר סיפור אחר...






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה